Ihan tosi, minulla on aivan järkyttävän oudot ns. syvälliset mietteet/ajatukset!
Siis lauantaina, olin syömässä ja radiossa jutteli Norppa. Hän kertoi laulajasta nimeltä Tom Waits josta hän ilmoitti että jos nyt yhtäkkiä sydän lakkaisi toimimasta hän sanoisi haluavansa edellämainitun laulajan biisin Hold Onin. Tottakai mahtava biisi, mutta tyypillä aiiika ruma ääni.
Kuitenkin, tämän kirjoituksen tarkoitus e ollenkaan ollut tämän biisin arvosteleminen, vaan se kuinka aloin miettiä omia tulevia hautajaisia! Mietin mikä biisi on minulle rakas, tai muute jollain tavalla tärkeä, joten tulin oikeastaan erittäin lyhyen mietiskelyn jälkeen siihen tulokseen että Lou Reedin Take A Walk On The Wild Side. Videosta en sitten tiedä mitään, biisi on se juttu :)
Päivän paras juttu:
"Pakkolaskun sattuessa tunkekaa naamanne edellä istuvan takapuoleen"
MINTUN ARVONTA!
Päivänjatkoja, Dallaspulla
maanantai 3. maaliskuuta 2008
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti